Kirola egitearen abantail fisikoak

Kirolaren aldeko apustua egin dugu haren abantailak oso onuragarrriak direlako gizakiaren osasun fisiko eta psikologikorako.

Forma eta erresistentzia fisikoa hobetzen  du 

Era erregularrean kirola praktikatzea gizakiaren erresistentzia fisikoa hobetzen duela frogatuta dago zientifikoki. Holan, eguneko jardueran hobe jardutea posiblea da.

Hezur dentsitatea handitzen edo mantentzen

Gizakiengan hezur dentsitatea faktore oso garrantsitzua da. Askotan hezur dentsitatea gogorra edo bere jatorrizko mailatan mantentzea era guztietako  lesioak ekiditzen ditu.

Muskuluen tonua eta indarra mantentzen

Kirola era erregular batean praktikatzea gizakiaren muskuluen tonua eta indarra mantentzen edo hobetzen lortzen du. Holan eguneroko jardueretan hobe jarduten du gizakia.

Nekearen sentsazioa mantentzen du

Eguneroko kirola egitea edo era erregularrean praktikatzea gizakiaren eguneroko jardueretan pairatzen den neke sentsazioa murrizten du.

Kirolaren abantail psikologikoak

Kirola ere erregularrean praktikatzea abantail fisikoak izateaz gain, abantzail psikologikoak eragiten ditu gizakiarengan

Autoestimua hobetzen du 

Eguneroko kirola egitea gizakiaren autoestimua hobetzen du. Holan gizakiaren osasun psikologikoaren hobekuntza eta ongizatea eragiten du.

iIsolamendu soziala murrizten du 

Kirola egitea isolamendu soziala ekiditzen du, batez ere gazteen artean, izan ere, haien arteko erlazio harremanak indartzen ditu.

Tentsio eta estress maila murrizten du

Kirola era erregularrean praktikatzea tentsio eta estress mailak murrizten ditu. Era horretan gizakiaren ongizate psikologikoa hobetzen da.

ongizate orokorra areagotzen du

Honako hau aurreko guztien ondorioa da, izan ere, autoestimua hobetzea, erlazio publikoak areagotzea eta tentsioa eta estressa murriztea ongizatea dakarte.